Small Group Training

Small Group Training in Park Randenbroek / Elisabeth Groenpark

Fitness
Boksen
Run fit

Fitness

In deze training wordt gebruik gemaakt van o.a. kettlebells, slamballs, dumbbells en weerstandselastieken. Naast de oefeningen met gewichten en weerstand zijn er ook body weight oefeningen. Dit zijn oefeningen met enkel je eigen lichaam en zonder extra gewicht. Het is een full body work out waarin conditie en spierkracht worden afgewisseld. Het is een circuittraining op een vaste plaats en er zijn geen verplaatsingen zoals bijvoorbeeld bij bootcamp.

De les is toegankelijk voor iedereen die fitter en sterker wil worden.
Oefeningen kunnen altijd aangepast worden naar ieders eigen niveau of vervangen worden door een alternatief.

Dag en tijd: Dinsdag 20u
Duur training: 60 minuten
Locatie: Parkhuis, Park Randenbroek / Elisabeth Groenpark (met gratis parkeergelegenheid)
Intensiteit: Iedereen kan op eigen niveau sporten

Boksen

Een heerlijke work out waarin kracht, uithoudingsvermogen en snelheid maximaal getraind worden. Ideaal om stoom af te blazen of om gewoon heerlijk hard te sporten en jezelf uit te dagen.
Je leert verschillende bokstechnieken, verbetert je conditie en geeft je zelfvertrouwen een flinke boost. Samen met de anderen probeer je de oefeningen je eigen te maken. Een échte feel good training!

Deze training is voor iedereen die fanatiek wil trainen en zichzelf wil uitdagen. Eerdere boks-ervaring is niet nodig. Tijdens deze lessen is er geen “sparren”.

Dag en tijd:
Op dit moment zijn er nog niet genoeg aanmeldingen om de groep te starten. Heb je interesse, laat het weten en bij voldoende aanmeldingen kunnen we gaan starten. De dag / tijd wordt: donderdag 20u.
Duur training:
60 minuten
Locatie:
Parkhuis, Park Randenbroek / Elisabeth Groenpark (met gratis parkeergelegenheid)
Materiaal: Als je geen bokshandschoenen hebt, kan je deze lenen tijdens de training
Intensiteit: Medium tot hoog

Run Fit

Train je conditie én je spieruithoudingsvermogen. Hardlopen wordt afgewisseld met body weight oefeningen zoals o.a. squats en push ups, maar ook door gebruik te maken van “obstakels” die er onderweg zijn zoals bijvoorbeeld bankjes en trappen.
Totale afstand per training is ongeveer 4,5km tot 6km. Er is geen vaste route en iedere training is weer anders. 

Voor deze training is een basis conditie vereist: Je kan 10 minuten onafgebroken hardlopen op ongeveer 10km per uur.
(Wil je beginnen met hardlopen? Ik geef ook hardlooptraining aan beginners. Kijk bij personal training).

Dag en tijd:
Op dit moment zijn er nog niet genoeg aanmeldingen om de groep te starten. Heb je interesse, laat het weten en bij voldoende aanmeldingen kunnen we gaan starten. De dag / tijd wordt: dinsdag 19u.
Duur training:
45-50 minuten
Locatie:
Parkhuis, Park Randenbroek / Elisabeth Groenpark (met gratis parkeergelegenheid)
Intensiteit: Hoog

Prijzen

Proefles?
Meld je vooraf aan door een bericht te sturen naar 06 5550 9160 (whatsapp of signal) en ik neem contact met je op.
Een proefles kost €7,50. Bij afname van een abonnement wordt dit eenmalig in mindering gebracht.

Maandabonnement 1x per week: €65,-

Maandabonnement 2x per week: €115,-

© Oehoe FIT Coach 2021| Alle rechten voorbehouden